Back to top

Οι διαδικτυακές αγορές ολοένα και πιο δημοφιλείς το 2020 στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Με τις αγορές με φυσική παρουσία να επηρεάζονται από τους περιορισμούς της COVID-19 και τις αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.
Κατά τους 12 μήνες πριν από την έρευνα του 2020, 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο και το 72% από αυτούς είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019 (68% ) και κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2015 (62%).
Περισσότεροι από 8 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου στις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία (90%), τη Γερμανία (87%), τη Σουηδία (86%) και την Ιρλανδία (81%) είχαν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου 12 μήνες πριν από την έρευνα. Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές στο Διαδίκτυο στη Βουλγαρία (42%), τη Ρουμανία (45%) και την Ιταλία (49%, στοιχεία 2019).

Πηγή: 
Eurostat, 17 Φεβρουαρίου 2021