Οι διαδικτυακές αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Με τις αγορές με φυσική παρουσία να επηρεάζονται από τους περιορισμούς της COVID-19 και τις αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.
Κατά τους 12 μήνες πριν από την έρευνα του 2020, 89% των ατόμων ηλικίας 16 έως 74 ετών στην ΕΕ είχαν χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο και το 72% από αυτούς είχε αγοράσει ή παραγγείλει αγαθά ή υπηρεσίες για ιδιωτική χρήση. Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019 (68% ) και κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2015 (62%).
Περισσότεροι από 8 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου στις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία (90%), τη Γερμανία (87%), τη Σουηδία (86%) και την Ιρλανδία (81%) είχαν αγοράσει ή παραγγείλει προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του Διαδικτύου 12 μήνες πριν από την έρευνα. Από την άλλη πλευρά, λιγότερο από το 50% είχε πραγματοποιήσει αγορές στο Διαδίκτυο στη Βουλγαρία (42%), τη Ρουμανία (45%) και την Ιταλία (49%, στοιχεία 2019).
Οι διαδικτυακές αγορές ολοένα και πιο δημοφιλείς το 2020 στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Πηγή:
Eurostat, 17 Φεβρουαρίου 2021